En dag i Linköping

Hej på er! Har idag varit i Linköping tillsammans med Hanna för o kolla i lite affärer, hittade faktiskt otroligt lite, haha 🙈👐 ni får se imorn/onsd 😊 ska även försöka få upp min veckoplanering imorgon morgon om de finns tid till de, ska nämligen jobba imorn ☺️

Kom hem från Linköping vid 8 och då så kollade jag 2 avsnitt och har nyss kollat på Paradise, tycker typ inte de e så bra i år... väldigt konstigt upplagt också, parcermoni typ 2 gnr i veckan, wtf? händer inte så mycket heller för den delen, fårse om dom blir roligare, har ingen direkt uppfattning om alla än för dom inte visar alla + att avsnitten är så korta & BARA 2 gånger i veckan, det är som dom vill ha lite tittare i år eller nåt😶 HOPPAS VERKLIGEN DE BLIR BÄTTRE!

Hur som, nu ska jag kolla teve och sen sova, jobb 11-23 imorn👊

I know, mina ögonfransar sitter löst längst in, råka limma för dåligt så de har stört mej hela dagen 😅😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0