Min bra dag👌

Har idag gjort rÀtt mycket! HÀmtade i eftermiddags upp Hanna och sÄ Äkte vi o kÀka och sen till pappas jobb för att skriva ut lite papper som jag sen postade! Efter de sÄ handlade vi pÄ MAXI och sen skjutsa ja hem henne!
FramĂ„t halv 6 sĂ„ hĂ€mtade jag upp Angelica vid stationen och sĂ„ gick vi ett varv pĂ„ stan och sen tog vi ÖB, efter de sĂ„ drog vi o Ă„t pĂ„ Ströget! Sen sĂ„ Ă„kte vi till Tolle en stund, efter de sĂ„ blev de o Ă„ka till Mjölby för jag ville ha en Lyxshake pĂ„ MAX, sen sĂ„ skjutsa jag henne till bussen och sĂ„ Ă„kte jag hem! Och nu ligger jag i sĂ€ngen o kollar pĂ„ "How I Met Your Mother" innan jag ska sova, ska upp rĂ€tt tidigt imorn!
Godnatt 😘


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0