Frågor & svar om mej

Hittade ett litet test jag aldrig gjort innan på en blogg ja tänkte ja skulle göra😂

Fullständigt namn? Julia Ceder
Bästis namn? Hanna & mamma
Längd? 164 cm
Vikt? Jadu..
Smeknamn? Alla säger Julia eller typ Ceder och rätt många kallar mej "Blondie"😅
Vart bor jag? Utanför Motala med mina föräldrar!
Fritid? Jobbar, gymmar, umgås med vänner & festar!
Mitt utseende (hur man känner ingen mej)? En blond tjej som alltid är sminkad & fixad, haha eller nåt😂
Missnöjdhet av kropp? Det är väl lite överallt men den duger👍
Mest nöjd över av kroppen? Svårt.. allt är väl helt okej😊
Min uppfattning om mej själv? Snäll, glad, konstig, haha😆
Vad vill jag jobba med? Vill egentligen jobba med barn såsom Nanny eller dagis. Men största drömmen är väl o bli artist om man får drömma lite!
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? Blå
Något jag vill berätta om mej själv som ni inte vet? Tror inte de
Kan jag själv säga att jag ser bra ut? Inte hört att jag är ful på flera år så antar att man ser bra ut💁
Hur mycket bryr jag mej om utseendet? Rätt mycket, inte lika petig som förut som tur är!
Något jag inte kan låta bli att göra för utseendet? Fatta inte frågan?
Någon vana? Vet inte
Lyckotal? 13

Hur många nära vänner har jag? Har ett par nära jag är glad över att jag har!❤️
Anser jag mej själv "känd" i mitt område? Nja, rätt många som vet vem jag är iallafall
Vet många vem du är? Ja
Om man hör ditt namn på din skola vet alla vem du är då? På min gamla, ja
När var jag senast med kompisar? I lördags
Känner jag mig tvingad att umgås med vissa vänner? Haha nedå, då skulle jag väl inte umgås med dom!😂
Vem sov jag senast hos? En person för ett tag sen
Vem sov senast hos mej? Hanna

Vill jag ha ett förhållande? Hm, vet inte, träffar jag nån som de känns bra med så är de klart, men jag letar inte efter nån!
Vill jag att min partner ska va yngre eller äldre? Äldre
Är jag kär? Nej
Tycker någon om mej mer än som vän? Inte vet jag
Är jag redo för att satsa på ett förhållande? Vet inte
Hur lång tycker jag att min partner ska va? Runt 180 kanske
Tänker jag mycket på utseendet hos min partner? Klart man gör också, det är ju ett plus om det är en bra kille
Vågar jag säga "jag älskar dej" i verkligheten? Ja
Skulle jag kunna vara tillsammans med någon på skolan? Går inte i skolan längre
I min klass? -

Har jag kramat det motsatta könet? Ja
Har jag nån gång bara velat gå fram och krama någon? Ja
Har jag kramat någon jag tycker om inför folk? Ja
Har jag pussat den jag tycker om? Ja
Kysst någon inför folk? Ja
Hur många har jag hånglat med under en kväll? Vet inte, va rätt mycket för ett par år sen, MEN INTE LÄNGRE!
Vem är mitt bästa strul? Tänker jag ju inte avslöja här🙈
Vem är mitt senaste? 👅
Mitt snyggaste hångel? Inte en aning😅
Skäms jag över att hångla inför folk? Nej
Haft sex med någon på en offentlig plats? Yes
Haft sex överhuvudtaget? Yes
Blivit dumpad efter sex? Nej
Har någon av de motsatta könet sett mej naken? Ja
Har jag gjort något av detta med den jag är tillsammans med nu? Är singel såatte😅

Har du någon fobi? Ja, för mycket blod & "skador/sår"
Allergi för något? Nepp
Vad tänker jag på innan jag somnar? Tänker inte så mycket, men ibland har man för mycket tankar istället..
Vad lägger jag märke till först på en person? Hur den ser ut

Kunna byta liv med någon? Nej, gillar mitt liv
Isåfall vem? -

SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG?
Pussat någon? Nej
Kysst/strulat med någon? Nej
Haft sex? Nej
Fått en kram av en okänd? Nej
Ringt någon? Ja
Blivit uppringd? Ja
Funnit kärleken? Nej
Kollat Google? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0