Söndag igen då

Hej på er! Var ett tag sen nu😉🙈 har idag inte varit bakis alls, såå skönt! Men va inte så värst full igår för en gångs skull eftersom man mådde skit☺️ men kul kväll ändå. Idag har vi på eftermiddagen varit hos min morbror och fikat, lite 1:a adventsfika☺️ sen hemåt och jag fixade med mina väskor då jag skaffat mej en "väskhängare" eller vad man säger! Ni får se bild på den någon dag! Efter de så tog jag en dusch och ligger nu i sängen med pyjamaskläderna och har i några timmar bloggat, lyssnat på musik o lite så i sängen, mys☺️
Ska snart kolla film och sen sova, jobb klockan 7 imorn!

Hehe, hittade herromdan 2 bilder från denna sommaren, tänkte bara "omg mitt hår!!!" saaknar verkligen den längden kan jag verkligen säga! Hoppas mitt hår växer så långt snart igen och att jag klipper mej oftare så jag slipper ta bort så mycket igen😶


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0