P3-kväll på PULS!

I torsdags så var ju Angelica o ja på P3-kvällen i Norrköping på PULS! Riktigt kul! Oscar Zia gick runt där hela tiden och pratade med folk! Trevlig person!

Sen så uppträdde Eric Saade, sjukt bra var han!! Sen så fick man ta bilder tillsammans med kändisarna! Tog med Eric & Ddumba!
Råka börja gråta som vanligt när jag skulle träffa Eric Saade för första gången!😂 tog säkert 5 kramar minst😅
Bilderna är suddiga med honom pga att ja skaka sönder och bilden jag tog tillsammans med honom... kan säga så mycket som att jag var rätt så Starstrucked och överglad så stirrar något på dom bilderna.. haha omg! Först kommer bilderna, sen videorna! 👇

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
Han skulle preciiiis sjunga in i min snapvideo och så tog dom 10 sek PRECIS slut och så missa jag de.... (bild tagen från videon precis innan den stängdes av)

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Lite videor på de ja filma:










HÄR ÖVER SKA HAN PRECIS BÖRJA SJUNGA TILL MIN KAMERA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0