Från och med nu

Hej igen! Sorry för sjukt seg bloggning! Men har varit så trött när jag kommit hem om kvällarna från jobbet! Är även ikväll men kände att jag måste få in ett inlägg om denna dagen eftersom jag är ikapp nu!

Idag så jobbade jag 7.30 - 16.45 och sen så åkte jag in till Motala för o fixa lite saker!

Råka tappa telefonen rätt ner i astfalten imorse innan jobbet så framsidan är helt förstörd! Ser knappt vad man skriver😐 så ska imorn åka o fixa de! Kan inte leva med det här i 1 dag till knappt..
Jobbar bara 7.00 - 13.45 imorn så en tidig dag, såå skönt! Och även fredag, kan de bli bättre? 😃👌

Ni får lite selfies från i söndags istället för inte direkt tagit några idag☺️

Men godnatt, puss på er😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0