Bra helg ändå!👌

Igår var de lördag och blev faktiskt ingen fest för mej! va bjuden på en i Boxholm men blev filmkväll med brorsan istället! Var ändå bakfull såatte😊

Mina föräldrar har varit utomlands sen i torsdags och kommer hem ikväll/inatt, så min bror har bott här för att jag ej gillar att sova själv i huset eller att vara själv på kvällarna! Så sjukt snällt!

Men vi har haft de trevligt och hållit sams 😊

Idag händer inget speciellt heller, ska nog bara kolla "Vänner" , plugga körkort och sen inte mycket mer, funderar på att byta rent i sängen med, fårse om jag sen orkar de😉

Längtar till ikväll då mina föräldrar kommer hem!! Saknar att inte ha dom hemma 😁


/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0