Haft superont

Skulle idag ha solat, men blev ej det, har inte mått så bra idag, haft ont o så..

Efter kl 1 så åkte mamma o jag in till Apoteket för att hämta ut mina tabletter jag fått utskrivna för min infektion, gör svinont😒 så har idag för mesta dels bara klagat och varit lite småsur, men framåt kvällen så gick humöret upp! Har beställt massor grejer idag från både Wish och AliExpress, vill ha allt nu, men kommer säkert dröja framåt 1 månad innan jag får allt 🔫

Fick också mitt schema för jobb i helgen med, bra jobbtider så är nöjd, och så kollade jag ESC med pappa förut också, tyckte det var riktigt bra! Många bra låtar, dock gick ej min favorit (Moldavien) vidare 😕 men många andra bra gjorde 👍

Nu tänkte jag kolla lite "Vänner" och sen sova, måste upp skapligt eftersom jag ska ta tabletterna 3 gånger om dagen🔫 blir fett illamående av dom också, aja.. är ju bara i 5 dagar så ska nog klara mej👍 dock så får ja inte dricka nån alkohol nu i helgen, hehehe.. 🚱😅

Godnatt, imorgon väntas en bra dag sålänge vädret håller ☀️👌


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0