Bra dag!

Hej igen! Nu har jag lagt in alla inlägg som jag under dessa 4 dagarna har missat, ber om ursäkt, fan aldrig varit såhär oaktiv på att bloggen innan! Men fick panik för blev bara mer och mer bloggning så orkade inte göra de , men nu är jag igång igen! 😊
Nu är allt som vanligt 👍

Så idag så har jag varit i Linköping med mamma o köpt skor och lite andra roliga saker, sen så åkte jag till Billy o va med honom, Hassan och Angelica, så vi blev bjudna på mat & så har vi promenerat ner till Varamon och lite sånt! Har iallafall haft en bra dag! 😊
Städat lite nu precis också, men långt ifrån färdig men de duger 😅👌
















Nu ska jag fixa sista inlägget om shoppingen, sen kolla "Full Frys" och soova😴
Godnatt på er!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0