Min dag

Hej! Började dagen med att göra lite körkortstester på datorn innan jag börja fixa mej för att sen åka till affären med mamma 😊


Sen så åkte jag till Hanna, vi prata och åt jordgubbar typ😊👌

(hahah de finns en anledning till att vi gör så med fingrarna 😂😂)



Sen så åkte vi till stan för att kolla lite i affärer och äta kvällsmat och invänta att klockan skulle bli 6 😊

Klockan sex började "Tjejkvällen i Gallerian" och vi fick Goodiebags och drack alkoholfritt bubbel, najs vare!
Längesen Hanna och ja shoppade ihop, saknar de, hade iallafall as roligt, mycket skratt med den tjejen😂👌



Vid strax efter 8 lämna vi stan, jag drog hem till Billy och även David & Angelica var där, så vi har pratat & spelat kort, kom hem för en stund sen 😊

Och nu måste jag snart sova, ska upp vid 6.30 imorgon, tagga o provjobba imorgon!! 🙊👍
Godnatt fina läsare😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0