Ingen bra dag

Eftersom jag idag inte ätit något knappt så blev jag snabbt på dåligt humör efter jobbet, blev hämtad i Linköping av Hanna och så blev de McDonalds när vi kom hem till henne, sen så gjorde vi naglar och sen så skjutsa hon mej till Billy, råka somna i soffan så vaknade kvart i 2 och så kom mamma o hämtade mej så kom hem för ca 1h sen och nu ligger jag i sängen och ska kolla på "Shallow Hal/Min STORA Kärlek" 😊

Har verkligen varit arg hela kvällen, hänt grejer som man bara blev mer och mer irriterad för.. 😕

Btw, en man satte eld på Lidl i Motala förut! åkte förbi strax efteråt och jävlar vad rökigt de var! Sjukt asså😁 tror dock inte de e nån som missat de eftersom de stod över hela FB...

Imorgon är min lediga dag, fyfan vad skönt de ska bli! Funderar på o träna, vi får se vad jag gör, ska iallafall göra klart sista testet på körkortsfrågorna, men nu ska jag kolla filmen och sova, introt har säkert gått 1000 gånger, godnatt!







/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0