Varför jag ej bloggat... I'M BACK!

Som ni förmodligen märkt så har jag ej bloggat på några dagar! Det är pga att i söndags så kom en ny uppdatering till blogg.se-appen som va sämst! Den är supersvår och man kan inte använda fet text eller ha texten centralt eller, det värsta av allt... MAN KAN INTE SKRIVA UNDER BILDERNA LÄNGRE?! fattar inte menigen med denna nya uppdateringen om man inte ska förstå något?! Helt nytt utseende, nej usch, den är supersvår och dålig. Så nu har jag precis bloggat alla inlägg från datorn vilket jag heller inte tycker om att göra, dock så är det som vanligt på datorn som tur är! Så från och med imorgon så ska jag försöka att börja blogga från mobilen igen. Vissa inlägg kanske kommer mer från datorn nu beroende på vad de är för slags inlägg. Så från och med nu kommer alla mina texter va över bilderna.. 😒 inläggen kommer alltså inte se så fina ut längre...!





/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0