Fullt upp

Dagen började i Mjölby på gymmet, och sen så åkte jag och sålde en tröja till en tjej nu när ja rensat garderoben lite! Efter de så åkte jag till Actic i Motala o pratade med dom lite om vad de kostar o så, funderar på att byta gym pga att jag aldrig är i Mjölby längre och tkr de känns fett ovärt att åka in dit bara för att gymma, dock så är det ett jättebra gym men ändå..
Efter de så va jag på UM och sen så köpte jag bh:arna som jag glömde igår, sen så blev de o gå förbi Systemet o inköpa lite👅 sen hemåt för att umgås med mamma!

Och nu ikväll så har jag suttit på altan och umgåtts med mamma & pappa och sen så kollade vi på en gammal Lady GaGa show från 2010👌
Superbra dag! Denna vecka överhuvudtaget har varit bäst 😃

Men nu ska jag och Charlie sova, eller han sover redan men dax för mej också att göra de! Han har varit fett gosig nu ikväll, hoppa upp i sängen och la sej så nära och tryckte in sej i mej😍😍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0