Nya releaser!

 
Den var helt okej!
Sjukt hur mycket större han blivit, kommer ihåg när jag började lyssna på honom för några år sen då ingen visste vem han var, kommer ihåg att jag hitta honom på Facebook och tyckte han va snygg innan jag visste att han var artist, och nu är Norsken känd i utlandet och gör låt med Madcon 👏👌
Lyssna på nya singeln här!
 
Den var helt okej!
Hans första egna singel utanför One Direction, jag trodde den skulle vara bättre dock, aja, kanske blir bättre o bättre ju mer man lyssnar på den 😊
Lyssna på nya singeln här!
 
Tyckte inte den va speciellt bra.
Lyssna på nya singeln här!
 
Den var sådär 😁
Lyssna på nya singeln här!
 
Den var rätt bra!👌
Lyssna på nya singeln här!
 
Bra låt!👌
Lyssna på nya singeln här!
 
Sjukt bra nytt album! Bra jobbat Sia!👌 hon hade ju redan släppt 6 singlar från skivan som jag älskade o så kom de 6 till riktigt bra!
Lyssna på nya albumet här!
 
Tyckte tyvärr albumet inte var så bra😕 vissa låtar va helt okej, men lyssnar inte så mycket på ballader så inget för mej! Tycker om dom 3 klassiska låtarna såsom "One Call Away" , "Marvin Gaye" och "See You Again" ... 😊
Lyssna på nya albumet här!
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0