Céline Dions man har nu gått bort!

Som jag tidigare bloggat om så fick Céline och hennes man reda på i september 2015 att han bara hade några månader kvar att leva, ja det blev till den 14 januari 2016.

Céline Dion och hennes man och manager René Angélil träffades år 1980 - hon var 12 år gammal och han var 38 år. Deras förhållande skapade rubriker när det blev officiellt 1987. Men dom har hållit ihop i nästan 30 år när han dog i torsdags.

Hans sjukdom:
År 1992 drabbades han av en hjärtattack, två år senare så gifte dom sej. Men redan 1998 fick René diagnosen strupcancer, med hjälp av Céline så friskförklarades han men år 2013 så kom cancern tillbaka igen.

- Han kan inte använda sin mun. Han kan inte äta så jag matar honom via en matningsslang. Jag måste mata honom 3 gånger om dagen. Jag gör det själv. Först matar jag min make, sen matar jag mina barn, sa Céline för några år sen till Daily Mail.

Dom fick först sonen René-Charles, 14, sen år 2009 fick dom missfall, och i oktober 2010 föddes tvillingpojkarna Nelson, 5 och Eddy, 5.


Han skulle idag ha blivit 74 år gammal, men dog 2 dagar innan sin födelsedag.

Skickar alla tankar till henne & familjen!❤️


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0