Sorry för dålig update!

Hej igen! Asså omg vad seg jag vart på att blogga idag, tänkt flera gånger att blogga om gårdagen men nu kommer det 😊

Igår (söndag) så var de tidig uppgång för skulle in till Linköping för första dagen på jobbet, och guud vad kul det var!! Supertrevliga folk o jobba med 😊 det är ju dock inte fast anställning men ändå 🙊 så slutade klockan 4 och då hämtade mamma mej och så åkte vi hem o åt kvällsmat och så åkte jag till Billy 😊 var såå trött och heelt slut igår och hade träningsvärk i benen så råka somna vid typ 9 i hans soffa😅
Fick sötaste alla ❤️ dags presenter av mamma o pappa😂😅❤️👆

Och så idag har jag bara tagit de lugnt, badade lite ikväll men annars inget, har nu precis pratat med Hanna i telefonen och tänkte sova strax, fett hungrig dock😁👎
Men imorn blir de jobb igen så det ser jag fram emot! 😃

Godnatt😘

/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med

2016-02-16 @ 14:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0