Min dag

Har idag varit i Linköping med Emma och shoppat ordentligt! Sen efter de så tog jag tåget till Skänninge för att kolla på nybyggda Östenssons som va superstort, kö utanför, tog oss 25 minuter innan vi kom in, fett kallt vare! Men fanns lite gott därinne att äta😏 (haha asså sånt som dom bjöd på😂)!
Blev typ käär i dom här nya chipsen, sååå goda😍


Sen så åkte jag till Billy, supertrevligt, så kom hem vid typ strax innan 11 och så har jag inte hunnit göra så mycket mer 😊

Hade idag sista dagen på Jobbcoachen med, juste! Så nu behöver jag inte gå dit längre 😊
Har dock lärt mej mycket där så är nöjd!👌

Nu ska jag sova, jobb imorn och FREEDAG (🎉🎉🎉) så hoppas inte jag behöver jobba så länge 🙊🙈
Godnatt 😘😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0