~ Move Your Body For Me ~

Kom hem från Hanna strax efter halv 2, sen har jag bara "hjälpt" mamma att slänga gamla grejer, eller egentligen hon som slängt och jag plockat upp😳😂
Kom nu precis på att jag inte ätit lunch än😁😅 man kan ju inte komma ihåg allt xd

Aja, ikväll händer det nog inget, skulle ändå inte orka fixa mej så blir nog lugnt, ska nog plugga lite körkort!😊

Imorn så ska jag till Jobbcoachen, sen gymmet och så kanske till Hanna igen en stund, min kompis kanske ska göra naglar o ville jag skulle hänga med så fårse hur det blir med det, och fick precis reda på att jag ska jobba på fredag med 🙊

Nu ligger jag ba o chillar med lite bra musik👌🎶

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0