50-årsfest

Igår så var vi på 50-årsfest med släkten för min farbror 😊 så åt smörgåstårta och sen vid halv 8 så åkte jag och en kompis hem till mej o glodde Mello och umgicks, tror han åkte kl. 4 inatt!

Tyckte Mellon var sjukt bra igår, alla förutom Pernilla Andersson var bra, programledarna var sjukt bra och även pausunderhållningen var superbra i år, så detta år blir nog bra!😊👌

Lite bilder på mej och mina föräldrar innan vi åkte 👇

När mamma inte kan va seriös när vi tar selfies.. min seriösa blick dock😳😂







Och idag har jag kollat film och slappat i sängen typ, typisk söndag 👌
Haha räknade ut att jag pratat 3h + 5 min i tele idag med 2, hahah omg😅

Godnatt, morgondagen blir nog bra!😊👌

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0