Because of...

Sorry för superdålig update denna helgen också, men festade i fredags och dagen efter hade jag världens jävla baksmälla och sov jättelite på natten så handlade med mamma & pappa på lördagsmorgonen, men kunde inte gå i affären, kändes hela tiden som jag skulle spy, så satte mej och vänta tills dom va klara, sen hem o sova i typ 2h innan Hanna kom och vi fixade oss för kvällen, så blev födelsedagsfest + utgång på de 😊

Idag har jag inte gjort mycket, åkte hem från Hanna i eftermiddags och så kom min moster och hennes man + farmor o fikade lite, sen så har jag bara tagit det lugnt idag, städade rummet förut med, idag har jag inte varit bakis, såå skönt😉 dock genomförkyld som är mindre kul😕
Nu ligger jag i sängen o lyssnar på lite musik, tänkte sova, jobb imorn 😊
Godnatt 😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0