Sista dagen 😕

Idag sÄ var det tyvÀrr sista dagen pÄ mitt vikariat i Borensberg! Tror inte jag kunnat haft det bÀttre, varit omtyckt bland barnen och tyckt om dom med! Hoppas verkligen man fÄr komma tillbaka dit snart igen!

Har varit sÄÄÄ kul!!

Fick Ă€ven en liten avslutningspresent, sĂ„ gulligt! Visar den imorgon för nu ska jag kolla pĂ„ film och sova, ledig imorn för första gĂ„ngen pĂ„ typ 5-6 veckor av konstant jobb 😊

Efter jobbet idag sĂ„ Ă„kte jag hem o rĂ„ka somna i soffan (som alltid typ😂) och sen vid 21 sĂ„ var jag hos Hanna och hon fĂ€rgade mitt hĂ„r, var sĂ„Ă„ trött men blev piggare hos henne! Nu Ă€r det förĂ€ndring pĂ„ hĂ„ret ska jag sĂ€ga er, kommer Ă€ven de upp bilder pĂ„ de imorgon ocksĂ„ 😊

KĂ€nns himla konstigt att det Ă€r jul redan pĂ„ lördag..🎅 meen, imorgon kommer brorsan frĂ„n Göteborg Ă€ntligen hem!!😃


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0