Då var man fkn sjuk igen då🔫

I tisdags när ja vakna så hade jag migrän, var överförkyld & hostig, men senare under dagen blev de lite bättre! Och sen igårnatt så blev de ännu värre, mådde hemskt & var även uppe o spydde, usch! Mådde skit och vaknade 1 gång i timman under natten pga att jag mådde så jävla dåligt 😕😷 sen när jag vaknade igår så var det fortfarande dåligt men fixade mej och drog in till Skänninge Marken med Hanna & mamma o pappa ett tag! Sen hem igen för att försöka få i sej lite mat som knappt gick, sen in till Marken igen för att möta upp Lisa! Så vi gick ett par varv och kollade runt lite, men va hemma rätt tidigt ändå för mådde som sagt skit😕🔫

Och nu ligger jag i sängen och mår sådär, är sjukt seg i huvudet iallafall! Ska väl gå upp och kolla lite serie, fårse om ja orkar mej in på Marken senare igen! Hittade dock en väska jag ville ha därinne som ja glömde köpa igår! Men allt beror på hur jag mår som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0