FML

Vaknade iförmiddags o mådde bra, sen på eftermiddagen så fick jag världens migrän typ vid ögona och framåt kvällen började jag må riktigt jävla illa så fick knappt i mej nån mat... gick upp o la mej i sängen en stund, sen när jag stallde mej upp så gick de inte o hålla så spydde ner hela handfatet några gånger, stackars bästa mamma som tog hand om det! 😷❤️
Nu tänkte jag sova, tagit en tablett för har superont i huvudet och mår fortfarande illa, försökte äta förut igen men de gick ju åt h**vete de med..
Lägligt o bli sjuk till helgen man sätt fram emot liksom 😒
Asså jag bara måste må bättre till imorn, ska ha körlektion imorn eftermiddag och på kvällen så äre utgång så mååste va frisk, vill inte missa det!!

Tack mamma för du tagit hand om mej så bra idag, bättre mamma får man ju leta efter helt klart 🌸❤️

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0