Min fredag

Godmorgon folket!
Min dag igår börja på Arbetsförmedlingen i 1h, sen så gick Hanna och jag lite på stan och så träffa jag även på farmor!
Sen så åkte vi hem till henne och åt lunch och kolla Big Brother 😊

Senare på kvällen så åkte jag hem o åt och fixade mej för Halloweenfest, sen så sminkade Hanna mej och så drog jag till festen med Siri 😊

Hemgången till min vän är väldigt oklar, mådde hemskt och så spydde jag även senare på natten hemma hos honom med😕😷

Och så alla "såren" vill jag bara ha bort nu😅 det jag har i ansiktet har allt mitt hår fastnat i och får inte dän allt😁
Vill bara hem och duscha nu😂
Men det kommer bilder från festen lite senare idag!😘



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0