Här är alla artister i Melodifestivalen 2016!

Nu är det klart alla som ska tävla i Mellon 2016! Alla stämde utan 2 som jag skrivit om på bloggen, dom som ej ska vara med av dom jag skrivit är PH-Johnny och Dinah Nah men annars är alla andra med + lite till! 😊
 
Kolla in alla bidrag + deltävlingar 👇
 
Deltävling 1: Göteborg - 6/2
Programledare: Gina Dirawi & Petra Mede
 
1) Mimi Werner - "Ain't No Good"
 
2) Samir & Viktor - "Bada Nakna"
 
3) Robin Bengtsson - "Constellation Price"
 
4) Ace Wilder - "Don't Worry"
 
5) Anna Book - "Himmel För Två"
 
6) Pernilla Andersson - "Mitt Guld"
 
7) Albin & Mattias Andréasson - "Rik"
 
Deltävling 2: Malmö - 13/2
Programledare: Gina Dirawi & Charlotte Perrelli
 
1) Victor och Natten - "100%"
 
2) Krista Siegfrids - "Faller"
 
3) Molly Pettersson Hammar - "Hunger"
 
4) Patrik Isaksson, Tommy Nilsson & Uno Svenningsson - "Håll Mitt Hjärta Hårt"
 
5) ISA - "I Will Wait"
 
6) Wiktoria - "Save Me"
 
7) David Lindgren - "We Are Your Tomorrow"
 
Deltävling 3: Norrköping - 20/2
Programledare: Gina Dirawi & Henrik Schyffert
 
1) Oscar Zia - "Human"
 
2) SaRah - "Kizunguzungu"
 
3) After Dark - "Kom Ut Som En Stjärna"
 
4) Lisa Ajax - "My Heart Wants Me Dead"
 
5) Boris René - "Put Your Love On Me"
 
6) SMILO - "Weight Of The World"
 
7) Swingfly feat. Helena Gutarra - "You Carved Your Name"
 
Deltävling 4: Gävle - 27/2
Programledare: Gina Dirawi & Sarah Dawn Finer
 
1) Martin Stenmarck - "Du Tar Mej Tillbaks"
 
2) Panetoz - "Håll Om Mej Hårt"
 
3) Frans - "If I Were Sorry"
 
4) Linda Bengtzing - "Killer Girl"
 
5) Dolly Style - "Rollercoaster"
 
6) Eclipse - "Runaways"
 
7) Molly Sandén - "Youniverse"
 
/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev Sigrid med

Svar: Ja, jag kom på det sen, hehe :)
Men hon skulle heller ej vara med :)
Juliiamariahh

2015-11-30 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0