Dear diary

Hellu friends! 👋

Dagen började med mys med Gustav, råka sparka stackarn i ansiktet, verkligen inte meningen bebis!

Sen så fixa jag mej på 30-40 minuter och drog o jobba lite 😊




Sen så fick jag ett meddelande från Siri som ville att jag skulle hänga med på öppethus på min gamla skola Dacke, så kul att träffa gamla folket igen och se några nya snyggingar med😏😏

Och så gick vi till Restaurang o fick lite alkoholfria drinkar av 2:orna och snacka lite med dom o så!



Haha Siri blev irriterad för ingen tar hand om hennes kaffemaskin så hon börja putsa den själv😂
Så vi gick runt i korridorerna själva sen och fucka ur och sjöng precis som när vi gick där, vi är inte helt normala😅 ååh vad saknar gamla tiden!! Tänk att det var bara 5 månader sen vi gick där 😕




Sen hem o packa oså dra till Hanna vid halv 10 tyyp, så vi har ätit popcorn och kollat Big Brother, mysmys! 😊👌


Och nu så ska vi sova, tagga AF imorgon 😁

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0