Skulle inte gjort något...

Igår så skulle jag inte göra någonting egentligen på kvällen eftersom att jag forfarande inte är 🔛🔝 men åkte till Siri och skulle hjälpa henne att städa o lite så sen fick vi reda på att våra kompisar var i huset bredvid hos Johan så vi drog dit efter vi städat 😊 så det var kul, drack och snackade och hade en tävling om vem som kunde lyfta vikten längst och jag... kind of vann inte.. 🏆
Men alla drog hem innan 12 för Johan och Siri skulle jobba dagen efter och jag lovade mamma o åka hem innan 12, så de vart rätt bra dehär👌
Siri fick en present igår från min mamma som sen födelsedagspresent och hon vart så sjuukt glad, haha de e kul! 😍






/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0