Påväg mot Linköping!

Då sitter man på tåget in mot Linköping igen, pga att jag ska byta mina örhängen på Glitter som är trasiga..

Så innan jag skulle gå till tåget så stod en tidningsreporter med några av mina kompisar o snackade o så pekar helt plötsligt Malte på mej o ba: hon går i 3:an!
hahah så tidningstjejen tog bilder på mej och intervjua mej, så är nog med i Östgötatidningen om ca 2 veckor eller något 😊

Idag har vi bara städat i baren vilket har varit jobbit men ändå kul! klarade förresten Matlagningskursen idag med 2 småprov, ööverlycklig!! 😃👌

Sen efter provet så hade ja en låång disskution med Danne, Eric Malte om allt & inget 😂

Vädret är underbart, love life👌






/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0