Otroligt bra dag👌

denna dagen har varit så bra, sista gymnasiearbetesdagen, vi har idag inventerat spritförrådet i skolan och de va inte lite😬 så räknat liter o så på allt 😊 idag efter skolan så åkte mamma o jag till frisören och pratade om idéer till balen sen drog vi o handla o nu ikväll så har jag kollat på film & tv med mamma, sovit i soffan och film all by myself 🙈

Trots att dagen varit så jävla bra så har jag mått hemskt idag, har otroligt jävla ont i halsen när jag sväljer osv, hade förut ont i huvudet och kändes som jag skulle spy, mådde allmänt hemskt bara och frös 👎 men nu är det lite bättre!

Förresten! Jobbat rester i skolan idag och vart klar med 3 stora uppgifter + 1 prov👌
Nu är man ledig tills på tisdag vilket är as najs 👍

Ska alldeles strax sova för imorgon blir det Ullared!! 😃😃

Lite selfies, why not? ☺️














/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0