Från igår!

Började med förfest hos Siri med Elin, Hanna, Johan, Kim, Emma Danne, sen så drog vi vidare till Johan i kanske en kvart, gick till tåget och på tåget träffa vi några från min skola och sen när jag gick av tåget så hängde jag på dom andra istället på nån buss till trädgårdstorget, och där var ingen, så gick till Platens o där va Hanna & Elin! mötte även några tjejer från klassen där sen + en till i min skola 😊
Sen vare bara jag och Hanna hela natten! vi drog sen till McDonalds o mötte där några som vi följde hem, hahah o de va kaos!! dog av garv😂 sen så gick vi till Scandic innan mamma o pappa kunde hämta oss! asså de va kaos igår, hahah!! 😂














/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0