Växt så fort!

Satt i timmar idag och gjorde min header, jag vet att den inte blev något bra alls, ska be någon om hjälp istället så kanske den kan göras bättre! satt liksom o målade vitt på bilden runtomkring mej som ni förmodligen ser, deet tog 100 år 😨😨
Aja, bättre än förut iallafall! 😉

Har tänkt på en sak, jag klippte mej ju i början av November och på 4 månader så har mitt hår växt så otroligt fort! klippte ju av 15 cm och det vart superkort men nu är det ju på bra väg tillbaks!💇

Nu har jag tänkt sova, ska bara kolla lite grejer på mobilen sen sova efter det 😊

Bilderna är ju iordning:
Första bilden: 4 mån sen
Andra bilden: 4 mån sen
Tredje bilden: Förra veckan

Första bilden: 5 mån sen
Andra bilden: 4 mån sen
Tredje bilden: 3 veckor sen ca

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0