Vad jag tror o hoppas i Mellos final!!

Såhär tror jag det kommer gå ikväll:
Vinnare: Måns Zelmerlöw - "Heroes"
2:a: Eric Saade - "Sting"
3:a: ISA - "Don't Stop"
4:a: Jon-Henrik Fjällgren - "Jag är Fri (Manne Leam Frijje)"
5:a: Samir & Viktor - "Groupie"
6:a: Magnus Carlsson - "Möt Mej I Gamla Stan"
7:a: Hasse Andersson - "Guld Och Gröna Skogar"
8:a: Dina Nah - "Make Me (La La La)"
9:a: Linus Svenning - "Forever Starts Today"
10:a: Mariette - "Don't Stop Believing"
11:a: JTR - "Building It Up"
12:a: Jessica Andersson - "Can't Hurt Me Now"
 
Såhär hoppas jag att det kommer gå ikväll:
Vinnare: Eric Saade - "Sting"
2:a: Samir & Viktor - "Groupie"
3:a: Magnus Carlsson - "Möt Mej I Gamla Stan"
4:a: Måns Zelmerlöw - "Heroes"
5:a: ISA - "Don't Stop"
6:a: Dina Nah - "Make Me (La La La)"
7:a: Mariette - "Don't Stop Believing"
8:a: JTR - "Building It Up"
9:a: Hasse Andersson - "Guld Och Gröna Skogar"
10:a: Jessica Andersson - "Can't Hurt Me Now"
11:a: Linus Svenning - "Forever Starts Today"
12:a: Jon-Henrik Fjällgren - "Jag Är Fri (Manne Leam Frijje)"
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0