McDonalds

Efter modevisningen förut så drog vi till McDonalds för att äta kvällsmat, sen så skulle vi tagit bussen till centralen för bussen gick om 10 min då, o så ser busschauffören inte oss så hon stänger dörren 1 sekund efter vi kommer springande så vi går o sen så kommer en buss till som vi springer till o ja blir typ klämd i dörren😂😂 stänger precis när jag ska gå in, hahah skrattar bara jag tänker på de 😂😂 hahahah😂😂
sen så va tåget försenat o fick vänta i över 20 min o sitta på tåget i Mjölby o vänta på att kunna åka, allt vart bara kaos liksom xd
Siri beställde Happy Meal och fick ett par Hello Kitty-glasögon som jag velat ha jättelänge så ja fick dom 😃👍












Nejmen.. dags o sova då! 😊
kollar på väärldens bästa film👌

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0