🎉

För första gĂ„ngen pĂ„ 3 dagar sĂ„ sover man sjĂ€lv i sĂ€ngen o kan ligga o va hur fan som helst😂 sovit med smink i 3 dagar dock för den delen med, eller igĂ„r sĂ„ sov jag inte i mascara dock â˜ș

Har idag varit sÄ jÀvla supertrött o trÀningsvÀrk i armarna ocksÄ (va fan har ja gjort?) o ja allt!
Men efter skolan sĂ„ gick vi till Siris mamma o hĂ€mtade de sista grejerna frĂ„n hennes lĂ€genhet som var Siris eftersom att hennes mamma ska flytta, sĂ„ i ösregnet sĂ„ gick ja med en jĂ€vla dammsugare, en vĂ€ska o mitt paraply o mitt i allt sĂ„ gĂ„r typ dammsugarjĂ€veln sönder eller nĂ„t typ😂 sĂ„ stod dĂ€r o asgarva Ă„t de ett tag, haha orkar inte med mej sjĂ€lv ibland assĂ„đŸ˜†
Och sen sĂ„ vare bara stĂ€dningen kvar frĂ„n festen i lördags o de va inte lite! stod i över 1h o diskade o fixade i köket o Siri i de andra rummet, var helt slut sen efter men fint blev de👌
SĂ„ de blev tyvĂ€rr ingen trĂ€ning idag sĂ„ fĂ„r köra extra hĂ„rt imorn, mĂ€rkte imorse att jag har gĂ„tt upp 4kg pĂ„ 1 mĂ„nad..😬👊👎

Godnatt! 😘😘









/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0