DETTA KAN INTE VARA SANT!

Fick igår reda på att Zayn Malik har valt att sluta i One Direction!! det var de värsta som skulle kunna hända!! dom som sa att "vi ska fortsätta sålänge som fansen vill" , aa sure, o så slutar en ba sådär!?!! Och MITT I EN TURNÉ också?? snacka om extrajobb för dom andra i bandet!
Zayn säger att han vill leva som en vanlig
22-åring, det kommer han ju inte få göra ändå??
Dom andra 4: Niall, Liam, Harry och Louis kommer dock fortsätta som vanligt!
I en intervju säger Zayn: "Det är galet och lite tokigt men samtidigt har jag aldrig känt mej i sån kontroll av mitt liv tidigare. Jag känner att jag gör rätt, både för mej och mina pojkar".

Han hade tydligen också funderat på att hoppa av ett tag o va inte ett beslut han nyss tog. Den största anledningen till att han hoppa av var för att han var trött att stå i rampljuset hela tiden men samtidigt så håller han på att spela in ett låtar till sin soloskiva??

Nej, jag tycker inte alls om denna nyheten. fyyfan.
Hoppas bara inte dom ersätter honom med en ny bara! Dom borde ju förstå själva att detta inte kommer funka, dom kommer ju bli mer bortglömda nu o pga detta så kommer säkert hela bandet snart att sluta.

11 september 2011 - 25 mars 2015








/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0