Inte haft mobil på hela dagen...

Fått mycket gjort idag, vaknade vid 10 o så gick jag ner o synkroniserade min 5:a via iCloud till klockan 13 så kunde inte använda mobilen, under den tiden så pluggade jag körkort och installerade mitt nya Sims! sen så skulle jag föra över till min nya mobil så fick över halva av grejerna, blir så trött på dehär 😒 så nu är man tillbaks med den gamla mobilen igen!

Så har ikväll byggt lite på Sims och det funka ju sådär, bilden typ ba försvinner hela tiden, ofc att detta händer mej.
Sen så har jag kollat serie och "Allsång På Skansen" med familjen 😊
Så inte haft någon mobil i stort sätt på hela dagen så därför jag ej bloggat något.

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0