Jobbig dag

Denna dagen har varit ett jäkla pain in the ass hela dagen, fyfan.
Hittade inte min bronzer-borste när jag skulle sminka mej så fick ta den med nåt annat så blev otroligt markerat och fult, sen så funka inte iTunes o synkronisera till min nya dator med min gamla telefon. Och hann inte äta varken frukost eller lunch heller, så när mamma kom hem så åkte vi till en affär och skulle köpa min mobil, en iPhone 6 med 128 GB och den fanns inte, åkte till Elgiganten i Motala och där fanns den heller inte, åkte till Elgiganten i Linköping och där fanns den! så köpte den och så skulle jag installera den sen och det funka ju såklart inte, kunde starta själva mobilen men fick inte över något alls av mina grejer 😒
Så slängde i mej lite kvällsmat (första jag åt idag) sen så drog mamma och jag in till Elgiganten Motala och försökte få hjälp, fick ett tips som jag testa när jag kom hem och det funka heller inte, så har fortfarande min 5:a nu...
Så en jävligt jobbig dag, varit så sjukt arg hela dagen, inte velat va nära mej kan jag lova er...
Så efter alla utbrott idag o allt är jag så himla trött nu, har ikväll bara tagit de lugnt o kollat färdigt på mammas och min serie och fixat nya datorn lite, kollat musikvideor och nu kollar jag på världens bästa show: 
Carola: 20-årsjubileum , asså snyggare människa får man ju leta efter😨👌



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0