Otursdag gånger 100

Detta kan varit jobbigaste dagen i mitt liv... känns de som😬😬

Först så klara jag inte provet, sen så tappa ja bort mitt passerkort (som ska lämnas in idag eller imorn, annars får man paya för de) och jag hade det för en halvtimma sen liksom?! och fick dampryck när jag letade efter det så råkade slå av en nagel och det gjorde så ont så trodde ja skulle dö, så den sitter med nagellim nu, och sen så råka ja börja gråta mitt i allt och typ INGEN från klassen ska ut ikväll heller, liksom SISTA studentveckansdagen man går ut, blir så jävla irriterad på allt.

Så ligger nu i sängen med en sovande Siri bredvid mej, hon mår dåligt så hoppas hon mår bättre sen när hon vaknar så vi kan gå ut ikväll...

Så lämnat in datorn och skulle ju lämnat in kortet med om de inte hade försvunnit 😒




/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0