Vilka låtar jag lyssnat mest på!

När man har låtarna på mobilen, då kan man kolla på iTunes hur många gånger man lyssnat färdigt på låtarna. Och jag har kollat igenom mina låtar nu och gjort en lista på dom i ordningen jag lyssnat mest på någonsin! Även detta år väldigt förvånad att vissa låtar inte hamnat längre upp xD
Listan från förra året finns längre ner iallafall ni ville se den, fast då utan bilder 🙊
 
Här är listan för 2014 vilka låtar jag lyssnat mest på någonsin i ordningen: 👇👇

20: Anton Ewald - Human & P!nk - Funhouse
 
19: P!nk - Who Knew
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur listan såg ut förra året:
(kolla med bilder här)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0