Packat & klart!

Har nu precis kollat färdigt på filmen med pappa (eller sista delen själv) så nu ska jag väl blogga de sista sen sova!
Har packat i stort sätt hela kvällen, haha tar längre tid än vad man tror fan 😂

Ska packa ner resten imorgon med 😊👍


Charlie har typ varit med mej under hela packningen också! 😬😬
Haha, och asså skulle testa en sak... såndär "skyddsgrej för håret man har när man plattar håret" hade jag i handen och skulle bara kolla om jag hade låst den så tröck 1 gång på den, och den va då såklart inte låst och sprutar stackars Charlie rakt i ansiktet, hahhaha! typ dog av garv😂😂 det första som fått mej skratta idag, haha han bah fatta inte vad som hände typ 😬😬😬


Upptäckte också att min "get" jag köpte herromdan kunde låta också, trycker man på magen på den så piper han, haha man bah: wtf?! blev as förvånad ju😂 visste jag inte innan 😬😬

Övriga bilder på sötaste! 👇👇



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0