Älskar dej så ❤️

Asså jag har börjat drömma så hemska drömmar hela tiden, ååh tycker inte det är kul, det är hemskt!! 😭😭 och denna gången gick de till överdrift, min dröm som jag drömde inatt var:
Sitter i min soffa på mitt rum med min bästavän och vet att hon kommer att dö om några timmar för någon sjukdom och jag börjar gråta för jag fattar att det är verklighet att jag snart aldrig mer kommer få se det fina ansiktet och prata med den fina rösten någonsin igen så jag bryter ihop.
Vaknar upp ur drömmen och kan knappt andas, gråter så mycket så jag får knappt någon luft, har aldrig tidigare varit med om detta! ringer till henne bara för att höra hennes röst, fyfan vad hemsk dröm!! grät hur länge som helst efteråt, svårt o få fram ord. Hon betyder verkligen allt för mej och skulle inte veta vart jag skulle ta vägen om hon försvann, älskar dej mest av allt!❤️


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0