Mår bättre 👍

Usch, denna dagen känns bara så tråkig... vaknade & gick upp värsta tidigt imorse och fick reda på att man jobbar kväll ikväll, så.. där försvann min sovmorgon.. 😒🔫

Kan komma med fler negativa nyheter, ska imorgon till skolan o jobba igen de mesta jag missat 😬😬 så vet ej vilken tid jag ska dit, men jobbar inget när jag är hemma så kan lika gärna sitta där o jobba.. så får köra kväll imorgon också eftersom att jag ska dit först, för måste nu börja tänka lite mer på vad som är bra för mej i skolan eftersom att jag vill kunna ta studenten i sommar...

Men de positiva är iallafall att jag mår bättre idag! mådde hemskt igårkväll  och så sov jag bort det inatt! så de känns skönt! 👍

Nu tänkte jag börja fixa mej så jag har det klart, har inte så mycket annat o göra... eller om jag ska ta en promenad.. tveksam.. 😬😬

Tänkte även börja sluta äta onyttigt nu mitt i veckan... om jag klarar de.. äter ju verkligen varje dag eftersom att jag blir sugen på allt hela tiden😬

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0