Gårdagen!

Igår efter skolan så gick Siri, jag o 2 till hem till henne och hon bytte om osv o så va vi där en stund, hade bland annat russinkrig utan anledning, kind of jag som startade de 😂😂
Sen så drog vi till stan o mötte upp en killkompis där och jag köpte ett glas som ni fårse lite senare!

Sen hem till mej o åt mat, hon testade typ alla mina kläder😂 , fixa oss sen så drog vi till Mjölby till några, var där i knappt 1h, sen gick vi till McDonalds i kylan, sen hem till Siri några stycken o snackade utanför, sen så gick Siri o jag in till henne o kolla teve och somna, haha!
så en helt okej kväll ändå, kunde ju ha varit bättre men aja 😊










/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0