Väldigt bra dag!

Gick upp 6.15 idag för äta frukost och så blev de en dusch på de! Sen in mot Mjölby o Jobbcoachen. Efter de så körde jag 40 min på gymmet, sen så drog jag o åt flöt med Siri, sen kom Hanna oså käka hon pizza och vi gick igenom våra roliga & pinsamma minnen😂


Sen så var jag hos tandläkaren eftersom att det isar & värker så i mina vänster-upptänder så fick ta bort fyllningen dom gjorde i somras och så la han i en ny så var bedövad i över 3h så haft världens problem med att prata och lespade som fan😅 råka komma emot bedövningen med tungan så halva den vart också bedövad hahah😂


Har nu i över 2h kollat film med pappa och ska sova nu äntligen!👌✌️
GOODNATT😘😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0