Låten kan inte passa in mer...

Var det bara någonting som du kände
Ja jag undrar vad det var som hände
Tänker du på allt som du förlorar
När du går din väg..
Jag vet inte vad det var du tänkte på
Och jag undrar hur det kan ha blivit så
Alla lögner gör mej så frustrerad
Det är så det e...

Du spelar ett spel och vet om det
Och nu har det gått alltför långt
Ingenting du säger det går jag på
Ingenting du gör nu kan jag förstå
Så lyssna vad jag säger bara som det är
Nu och här..

Du har tagit steg i fel riktning
Allt du tror på blev allt mindre viktigt
Kommer inte hitta det du söker
Oo nej nej nej...

Du spelar ett spel och vet om det
Men nu har du gått alltför långt
Ingenting du säger det går jag på
Ingenting du gör nu kan jag förstå
Så lyssna vad jag säger bara som det är
Nu och här..

Alla dessa dagar..
Alla dessa timmarna..
Tankarna som jag jagar..
När ska dom försvinna...

Ingenting du säger det går jag på
Ingenting du gör nu kan jag förstå
Så lyssna för jag säger bara som det är..
Nu och här...
Jag vill inte stå där o titta på
Men livet går förbi dej med öppna sår..
Så lyssna vad jag säger för jag är din vän..
Om igen...
(jag säger som det är)

Ingenting du säger det går jag på..
Ingenting du gör nu kan jag förstå..
Så lyssna för jag säger nu bara som det är..
Nu och här..
Nu och här..

om igen..
Jag är din vän
Jag är din vän..
Om igen.

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0