Skänninge Marken - kvällen 🌙

Sen så drog vi hem till mej och drack lite och fixade oss o bytte om, sen så drog vi till marken igen lite fulla och träffade såå många fiina vänner!! så underbart och umgås alla samtidigt!👌

Och så bestämde vi oss för att åka virvelvinden, jag mådde illa innan men åkte ändå, och dom snurrade hela tiden på våran "vagn" och den va längre än 5 minuter och jag spydde såklart, precis så jag varnade Patrik och Siri för, så spydde ner i stort sätt hela min nya klänning + jackan, skorna, mobilen och hela håret, man kände sej ju såå fräsch sen efter de...
alkohol + snurrkarusell = aldrig mer.
så hela jag full med spya + lite på Siri.. förlåt 😳❤️ så gick o tvätta av mej och sen så var vi kvar en stund till och så gick vi och köpte mat och satt ute och åt, sen så drog vi på efterfest hos 08:a och fan va kul de var! sen så åkte vi till Siri en stund på en efterefterfest 😂
sen så drog jag o David till McDonalds!
Riiktigt lyckad kväll! 🎉👌

sovit 2h inatt, fyfan vad jag mår 😷👎























/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0