Onsdag!

Då ligger jag äntligen i sängen efter en lång dag! Vaknade runt halv 12 o så drog Hanna o jag ner o åt lunch innan vi började o fixa oss för att åka in till Motala o gå på stan lite och fika 😊 sen så åkte vi till Mjölby för jag skulle klippa håret och så tränade jag, sen så drog jag en sjukt kort stund till Siri & Rickard innan jag åkte hem en kort stund innan sen några kompisar kom o plocka upp mej för o åka runt lite i Mjölby o lite så, fick även en glass från Mc 😳👍
så kom nyss hem och precis lagt mej i min sköna säng! nu ska jag äntligen få sova, varit ett alternativ ett bra tag nu!

Direkt efter jag klippte mej så frågade frisören om hon fick locka mitt hår så kan därför inte visa före- och efterbild för vet inte hur kort det blev när hon locka det 😊 men ska duscha imorn så ser det då, men hon tog en bra bit så det syns ju ☺️💇
Godnatt!!























/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0