HELA MIN DAG!

Började med att vi drog till Vårdcentralen och satt o vänta i över 1h och var därifrån ca 2h efter, så drog till Apoteket och köpte lite grejer till mej, bland annat hostmedicin som jag måste ta 3 gånger om dagen, vill bli av med det här nu! och så gjorde jag även ett blodprov också och jag trodde jag skulle svimma av, såg när blodet bara pumpade ut i den lilla flaskan och armen kändes helt förlamad efter, usch vilken äcklig känsla 😁😷


Sen så drog vi hem och jag badade lite och så la jag mej i solstolen och somnade till lite och nu är jag riktigt solbränd, happy☀️👌




Sen så åkte vi till Borenshult o träffade Ingrid och Janne o gick kanalen runt, var helt död efter det! Sen så åt vi glass och åkte hem o kollade på "Lotta På Liseberg" och min bäbis Eric Saade var med!❤️




Tid: 1h, 21 min, 42 sek
Längd: 7,16 km
Kalorier: 211



Nu ligger jag och kollar på After Dark-filmen innan jag ska sova!
Har så ont i bröstet och mina revben gör såå ont, särskilt när jag hostar och rör på mej... 😢
Godnatt 😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0