Här är alla vinnare på Video Music Awards 2015!

Jag stryker under dom som vann och skriver vilka jag ville skulle vinna, men riktigt bra vinnare i år👌
 
Video Of The Year:
- Beyoncé - 7/11
- Ed Sheeran - Thinking Out Loud
- Kendrick Lamar - Alright
- Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk!
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (mitt val)
 
Best Male Video:
- Ed Sheeran - Thinking Out Loud
- Kendrick Lamar - Alright
Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk! (mitt val)
- Nick Jonas - Chains
- The Weeknd - Earned It
 
Best Female Video:
- Beyoncé - 7/11
- Ellie Goulding - Love Me Like You Do
- Nicki Minaj - Anaconda
- Sia - Elastic Heart
Taylor Swift - Blank Space (mitt val)


Best Hip-Hop Video:
- Big Sean feat. E-40 - IDFWU
- Fetty Wap - Trap Queen
- Kendrick Lamar - Alright
Nicki Minaj - Anaconda (mitt val)
- Wiz Khalifa feat. Charlie Puth - See You Again
 
Best Pop Video:
- Beyoncé - 7/11
- Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Taylor Swift - Blank Space (mitt val)
- Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk!
- Maroon 5 - Sugar
 
Best Rock Video:
Hozier - Take Me To Church (mitt val)
- Fall Out Boy - Uma Thurman
- Florence + The Machine - Ship To Wreck
- Walk The Moon - Shut Up And Dance
- Artic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?
 
Artist To Watch:
- Fetty Wap - Trap Queen
- FKA Twigs - Pendulum
- George Ezra - Budapest
- James Bay - Hold Back The River
Vance Joy - Ripetide (mitt val)
 
Best Collaboration:
- Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood
- Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk!
- Wiz Khalifa feat. Charlie Puth - See You Again
- Ariana Grande & The Weeknd - Love Me Higher
Jessie J + Ariana Grande + Nicki Minaj - Bang Bang (mitt val)
 
Video With A Social Message:
- Jennifer Hudson - I Still Love You
- Colbie Caillat - Try
- Big Sean feat. Kanye West & John Legend - One Man Can Change The World
Rihanna - American Oxygen (mitt val)
- Wale - The White Shoes
 
Best Art Direction:
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (Charles Infante) (mitt val)
- Snoop Dogg - So Many Pros (François Rousselet, Jason Fijal)
- Jack White - Would You Fight For My Love (Jack White, Jeff Peterson)
- The Chemical Brothers - Go (Michel Gondry)
- Skrillex, Diplo & Justin Bieber - Where Are Ü Now (Brewer)
 
Best Choreography:
Beyoncé - 7/11 (Beyoncé, Chris Grant, Additional Choreography: Gabriel Valenciano) (mitt val)
- OK Go - I Won't Let You Down (OK Go, air:man & Mori Harano)
- Chet Faker - Gold (Ryan Heffington)
- Ed Sheeran - Don't (Nappy Tabs)
- Flying Lotus feat. Kendrick Lamar - Never Catch Me (Keone & Mari Madrid)
 
Best Cinematography:
- Flying Lotus feat. Kendrick Lamar - Never Catch Me (Larkin Sieple)
- Ed Sheeran - Thinking Out Loud (Daniel Pearl)
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (Christopher Probst) (mitt val)
- FKA Twigs - Two Weeks (Justin Brown)
Alt-J - Left Hand Free (Mike Simpson)
 
Best Direction:
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (Joseph Kahn) (mitt val)
- Mark Ronson feat. Bruno Mars - Uptown Funk! (Bruno Mars & Cameron Duddy)
- Kendrick Lamar - Alright (Colin Tilley & The Little Homies)
- Hozier - Take Me To Church (Brendan Canty & Conal Tomson Of Feel Good Lost)
- Childish Gambino - Sober (Hiro Murai)
 
Best Editing:
- Beyoncé - 7/11 (Beyoncé, Ed Burke, Jonathan Wing)
- Ed Sheeran - Don't (Jacquelyn London)
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (Chancler Haynes At Cosmo Street) (mitt val)
- A$AP Rocky - L$D (Dexter Navy)
- Skrilex, Dopy & Justin Bieber - Where Are Ü Now (Brewer)
 
Best Visual Effects:
Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood (Ingenuity Studios) (mitt val)
- FKA Twigs - Two Weeks (Gloria FX, Tomash Kuzmytskyi & Max Chyzhevskyy)
- Childish Gambino - Telegraph Ave. (Gloria FX)
- Skrilex, Dopy & Justin Bieber - Where Are Ü Now (Brewer, Gloria FX & Max Chyzhevskyy)
- Tyler, The Creator - Fucking Young/Death Camp (Gloria FX)
 
Song Of Summer:
- 5 Seconds Of Summer - She's Kinda Hot
- Fifth Harmony - Worth It
- Skrilex, Dopy & Justin Bieber - Where Are Ü Now
- Demi Lovato - Cool For The Summer
- Selena Gomez feat. A$AP Rocky - Good For You
- Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood
David Guetta feat. Nicki Minaj, Afrojack & Bebe Rexha - Hey Mama (mitt val)
- The Weeknd - Can't Feel My Face
- Fetty Wap - My Way
- Major Lazer - Lean On
- Silento - Watch Me
- OMI - Cheerleader
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0