Bäääästa drömmen!!!

Tror jag haft bästa drömmen i mitt liv, ååh så arg jag blir när jag vaknar och den inte alls är sann... 😔

Jag var på någon park i Stockholm med mamma och Siri och så ser vi Eric Saade i mörkrosa rutig shorta och jag springer fram till honom och frågar om jag får ta en bild med honom, och det fick jag! Sen så typ gick mamma och Siri, o jag o han sitter kvar o pratar och helt plötsligt så ligger vi i min säng och han ska sova hos mej😳
Och dagen efter så är vi på Gröna Lund för han ska uppträda på Sommarkrysset sen på kvällen och jag säger till honom att om han vill ses i pausen eller något så är det bara att säga till, får en puss o han ba: "gud vad snäll du är" , sen så vakna jag...
drömmen va sååå verklig... 😔😔

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0